projekt katalogu Lime Ears 100 stron - prosty, elegancki katalog produktów

Projekt katalogu Lime Ears

Projekt katalogu Lime Ears to 100 stron pięknych, designerskich słuchawek. Trzeba przyznać, że olbrzymią pracą graficzną robią tutaj dobre zdjęcia produktów dostarczone przez Klienta. Projekt katalogu to spore wyzwanie, zwłaszcza tak obszernego! Stylistyka ściśle koresponduje z kluczem wizualnym (ang. key visual) na stronie internetowej Klienta. Najważniejsze cechy tego projektu to: prostota, lekkość, elegancja i świeżość. Szata graficzna katalogu miała być dobrym tłem do atrakcyjnych, kolorowych i niezwykle oryginalnych produktów.

W katalogu są dwa typy zdjęć: z czarnym oraz białym tłem. Mimo tak mocnej, kontrastującej różnicy udało się stworzyć spójny projekt katalogu. Dodatkowo znajduje się kilka stron opisowych, zawierających informacje o poszczególnych grupach produktowych.

 

Projekt katalogu produktów Lime Ears - strona opisowa produkty Alambda

Katalog Lime Ears – strona opisująca produkt Alambda

 

Projekt katalogu produktów Lime Ears - strona ze zdjęciami produktów

Katalog  produktów Lime Ears – strony ze zdjęciami produktów

 

Projekt katalogu produktów Lime Ears - strona ze zdjęciami produktów na czarnym tle

Katalog Lime Ears – strona ze zdjęciami produktów na czarnym tle

 

Projekt katalogu produktów Lime Ears - prosta okładka

Katalog Lime Ears – prosta okładka

 

Zobacz podobne projekty:

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Reklama do prasy - Atria oświetlenie

Projekt reklamy do prasy – Atria

Projekt reklamy do prasy dla firmy Atria, która zajmuje się doborem oświetlenia. Innymi słowy: „Sztuka Światła”.

Projekt obejmował oprawę graficzną, dobór zdjęć, a także haseł reklamowych. Projekt reklamy miał być skierowany do czytelników czasopisma biznesowego: projektantów oraz  potencjalnych inwestorów. Zastosowano kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualna marki, za którą musimy pochwalić projektantów. Nie wiemy kto stoi za projektem logo firmy Atria, ale bardzo nam się ono podoba! Znakomicie projektowało się grafikę uzupełniającą w tak dobrze zaplanowanej i atrakcyjnej identyfikacji.

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak

Zobacz inne projekty reklam do prasy:


projekt potykacza Między Słowami

Projekt potykacza – projekt plakatu do kawiarni

Projekt potykacza – projekt plakatu, który ma na celu wskazać kawiarnię oraz zachęcić do odwiedzenia jej. Docelowo grafika będzie wydrukowana w formie plakatu i umocowana w klasycznym dwustronnym potykaczu. Stąd należało przygotować po dwie wersję każdej grafiki – ze strzałką w lewo i strzałką w prawo. Projektant nawiązał do logo kawiarni „Między Słowami”. Moje Projektowanie opracowało również stronę merytoryczną projektu. Zaczepne hasło „Sprawdź, co kryje się Między Słowami” ma intrygować przechodniów. Potykacz jest często najskuteczniejszą formą reklamy w branży gastronomicznej. To za pośrednictwem potykacza dowiadujemy się, gdzie jest dany lokal, co można w nim spożyć i jaki tam panuje klimat. Projekt potykacza może okazać się pierwszym zetknięciem potencjalnego Klienta z marką.

Zobacz inne projekty plakatów od Moje Projektowanie.

Autorka projektu: Małgorzata Walisiak


Projekt biletów na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego jest zachowany w tej samej stylistyce co logo i inne materiały promocyjne dotyczące wydarzenia. Kolorystyka to: szarości oraz polska biel i czerwień. Projekt biletów jest dwustronny, zaplanowany do wydruku na papierze o wysokiej gramaturze, matowym.

Zobacz inne projekty w tematyce patriotycznej:

 


Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet miał prosto prezentować to czym zajmuje się fundacja oraz jak można pomóc. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej dotychczas projektowane przez Moje Projektowanie są spójne i przejrzyste. Ulotka została zachowana w eleganckiej i kobiecej stylistyce.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet: