Szczegóły projektu
Niezbędne umiejętności: | Komunikacja wizualna, Kreacja reklamy, Marketing |
Kategorie : | reklama, |
Opis projektu
Projekt potykacza – projekt plakatu, który ma na celu wskazać kawiarnię oraz zachęcić do odwiedzenia jej. Docelowo grafika będzie wydrukowana w formie plakatu i umocowana w klasycznym dwustronnym potykaczu. Stąd należało przygotować po dwie wersję każdej grafiki – ze strzałką w lewo i strzałką w prawo. Projektant nawiązał do logo kawiarni „Między Słowami”. Moje Projektowanie opracowało również stronę merytoryczną projektu. Zaczepne hasło „Sprawdź, co kryje się Między Słowami” ma intrygować przechodniów. Potykacz jest często najskuteczniejszą formą reklamy w branży gastronomicznej. To za pośrednictwem potykacza dowiadujemy się, gdzie jest dany lokal, co można w nim spożyć i jaki tam panuje klimat. Projekt potykacza może okazać się pierwszym zetknięciem potencjalnego Klienta z marką.
Zobacz inne projekty plakatów od Moje Projektowanie.
Autorka projektu: Małgorzata Walisiak