Rebranding – nowe logo wody Staropolska
Opis projektu
Rebranding Staropolskiej
Rebranding, czyli projekt nowego logo dla wody mineralnej z Iłży. Oczywistą konsekwencją zmiany logo jest projekt nowych etykiet dla wód mineralnych Staropolska. Nowe logo zyskało bardziej nowoczesną formę. Jest eleganckie i ma w sobie pewien rodzaj szlachetności. Nad napisem „Staropolska” widnieje zarys zamku w Iłży (skąd wydobywana jest woda). Jest to odniesienie do tradycji rodzinnej firmy, która dostarcza wodę już od 1986 r.
Mimo wieloletnich tradycji czasem przychodzi moment na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Jesteśmy przekonani, ze w tym wypadku zmiana była bardzo pozytywna i będzie miała wpływ na wizerunek marki oraz sprzedaż wody.
Nowe logo:
Zobacz jak wyglądało logo zanim został wykonany rebranding:
Zobacz także inne rebrandingi:
Projektant grafik: Małgorzata Walisiak
Szczegóły projektu
- Wymagane umiejętności
- Komunikacja wizualna, Projektowanie graficzne
- Kategorie
- identyfikacja-wizualna,logo,