Projekt rollupa Fundacji Kobiet

Projekt roll-upa dla Fundacji Kobiet

Projekt roll-upa dla Fundacji Kobiet jest utrzymany w kobiecej, lekkiej kolorystyce. Dominuje magenta, która jest kolorem logo fundacji. Projekt roll-upa musiał zmieścić sporo tekstu. Projektant grafiki musiał tak podzielić i zakomponować treść, aby zachować czytelność przekazu. Roll-up 90×200 to uniwersalny, często stosowany format.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet:


Projekt oferty sponsorskiej Noc Wolności

Projekt oferty sponsorskiej na Noc Wolności

Projekt oferty sponsorskiej na bal patriotyczny „Noc Wolności” to nic innego jak projekt prezentacji multimedialnej. Oferta zawiera elementy infografiki. Należało edytować zdjęcia, tak aby zaprezentować je adekwatnie do konkretnych slajdów. Cała prezentacja składa się z 14 slajdów. Każdy z nich był przemyślany i zaprojektowany tak, aby cała oferta była atrakcyjna i czytelna. Projekt utrzymany w stylistyce i kolorystyce patriotycznej. Stąd dominacja czerwieni i bieli, które dopełniają szarości. W tej samej konwencji został opracowany projekt biletu na bal „Noc Wolności”. Zobacz inne „patriotyczne” projekty grafiki:


Grafika na Facebooka

Projekt banerów na FB, TT, In – MOC Poland

Baner na FB, TT, In – projekt polegał na opracowaniu wizualnego szablonu oraz kilku początkowych projektów grafik do mediów społecznościowych. Jasna, lekka kolorystyka nawiązująca do projektu logo jest czytelna i wyrazista. W tle widzimy czarno-białe zdjęcia za białym filtrem. Fotografie te mają za zadanie oddać charakter, temat i klimat działalności MOC Poland oraz urozmaicać grafiki wizualnie. Zobacz także grafiki przeznaczone na oś czasu.


Grafika na FB

Grafiki na Facebooka – Chłopaki nie Płacą

Grafiki do akcji promocyjnych na Facebooku – zdjęcia na ścianie. Projekty wykorzystują połączenie fotografii z grafiką występującą w logo klienta. Dzięki temu został zachowany humorystyczny klimat komunikacji marketingowej marki idealnie wpisujący do mediów społecznościowych.


Małgorzata Walisiak Portfolio projekt ekspozycji

Wystawa targowa – stand biura podróży

Projekt stoiska biura turystycznego TUI był projektem dyplomowym na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i otrzymał wyróżnienie w pracowni Wystawiennictwa (kier. Architektura Wnętrz).

1. Założenie merytoryczne projektu standu na targi

Projekt standu przeznaczony na międzynarodowe targi turystyczne.
Podstawowym założeniem projektowym było stworzenie lekkiej, świetlistej przestrzeni kojarzącej się z jednej strony z relaksem i odpoczynkiem, natomiast z drugiej – z ruchem i dynamiką. Celem jest oderwanie widza od codzienności i przeniesienie go do świata podróży. Chciałam umożliwić mu jak najlepsze zapoznanie się z ofertą firmy w sposób atrakcyjny. Stąd pomysł aktywnego włączenia potencjalnego turysty w multimedialne zwiedzanie. Rezygnując z długich opisów wprowadzam ruch w postaci animacji na zróżnicowanych pod względem wielkości ekranach.
Hasłem wystawy jest: „Poznaj świat w kolorze podróżując z TUI!”. Przekaz ma na celu wskazać, że nie możemy zobaczyć niezwykłości otaczającego nas świata tylko za pomocą fotografii i video. Nawet wówczas, gdy są to starannie dobrane, artystycznie dobre obrazy. Chciałam rozbudzić pragnienie poznawania, eksplorowania i cieszenia się pięknem w rzeczywistości.

2. Projekt wystawienniczy: założenia przestrzenno-plastyczne

Główną inspiracją dla stworzenia całego założenia były pejzaże, które oddziałują na nas poprzez niezwykle kolory, formy i światło. Otaczający nas świat mimo swej różnorodności stanowi piękną całość. Na jego wzór chciałam wykreować rzeczywistość dającą podobne odczucie na powierzchni wystawienniczej 189 m2.
Przekaz wrażeń jest syntetyczny, ograniczony do niezbędnych bodźców wywołujących zamierzone skojarzenia. Wieloplanowość przestrzeni przywodzi na myśl górskie widoki. Kolorystyka kojarzy się z relaksem, odpoczynkiem. Błękity nieba, albo morskie fale. Podesty niby wysepki na posadzce wyznaczają i podkreślają poszczególne strefy.
Pozornie organiczne formy łuków osnuwają przestrzeń, nie tylko ją organizują – także wprowadzają impresję innego świata. Coś niecodziennego, co można spotkać tylko w kontakcie z przyrodą lub dobrą architekturą. Coś, z czym można się spotkać zmieniając miejsce pobytu, podróżując.
Wystawa jako środek przekazu przede wszystkim wykorzystuje monitory, które przenoszą nas do najróżniejszych miejsc na Ziemi. W zależności od funkcji oraz zawartości – mają różne wielkości i usytuowanie. Jest to też ciekawa forma zaprezentowania oferty firmy. Klient sam wybiera treści, z którymi chce się zapoznać. Często jest to lepsze niż rozmowa z hostessą, gdyż daje większą swobodę.
Nie każdy czuję się dobrze w tego typu dialogach, jednakże dla osób preferujących bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy zaplanowano 2 stanowiska dla hostessy oraz 1 umożliwiające dłuższą rozmowę w sprzyjającej do tego, przysłoniętej przestrzeni.

3. Środki plastyczne – projekt stoiska targowego

Zastosowane środki plastyczne są bezpośrednią odpowiedzią na założenia projektowe. Użyte formy przestrzenne to głównie: panele z ekranami, łuki oraz półkoliście wygięte przegrody. Zaprojektowane przegrody budują wieloplanowość przestrzeni. Jest to konsekwencją nawiązania do malarskich interpretacji pejzażu. Przestrzeń, na wzór scenografii, ma przenosić nasze myśli do miejsc odpoczynku i relaksu.