Projekt pop-upa świątecznego

Projekt pop-upa świątecznego – Time For Chopin

Projekt pop-upa świątecznego dla firmy Time For Chopin. Pop-up ma zachęcać do zakupu w prezencie vouchera upoważniającego do wstępu na koncert chopinowski. Projekt pop-upa jest pierwszym co wyświetla się użytkownikom strony timeforchopin.eu
Należało zachować zarówno akcenty świąteczne jak i stylistykę firmy. Dodatkowo ważnym elementem jest przycisk CTA, który zachęca do zainteresowania się ofertą świąteczną.

Zobacz także projekt vouchera świątecznego na koncert chopinowski.
Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt vouchera DL świąteczny layout

Projekt vouchera świątecznego na koncert – Time For Chopin

Projekt vouchera świątecznego na koncert – Time For Chopin. Voucher może być doskonałym prezentem! Szczególnie na koncert, który odbywa się codziennie. Projekt vouchera nawiązuje to standardowych biletów, ale jednoznacznie ma charakter świąteczny. Kolorystyka firmy Time For Chopin doskonale wpisuje się barwy Świąt Bożego Narodzenia. Zatem w projekcie dominuje czerwień i biel. Voucher ma elegancki kształt w formacie DL. Wydrukowany na eleganckim, grubym papierze.
Zobacz także projekt pop-upa na stronę internetową Time For Chopin, który zachęca do zakupu vouchera.

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt karty win - menu

Projekt menu – karta win dla AB Prestige

Projekt menu z winami. Karta win dla AB Prestige była opracowana według gotowego layoutu co do zewnętrznej strony. Jako Moje Projektowanie mieliśmy się dostosować do ustalonej stylistyki i zaplanować układ wewnątrz karty. Projektant graficzny zaplanował układ menu w jak najbardziej czytelny sposób, aby łatwo można było zorientować się o jaką grupę win chodzi. Poszczególne kategorie zostały wyróżnione kolorami: wina czerwonego, wina białego oraz odcienie żółto-szare reprezentujące wina musujące czy szampana. Należało w sposób przejrzysty zaznaczyć także cenę poszczególnych win oraz zawartość procentową alkoholu. Projekt menu win jest czytelny i elegancki. Klasę projektu podkreśli uszlachetniony wydruk na grubym papierze z folią, ze srebrzeniem loga oraz punktowym lakierem dekoracyjnym.  Wyzwaniem dla grafika było zachowanie czytelności oraz spójności z identyfikacją wizualną marki.

Zobacz inne projekty z branży gastronomicznej:

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak


Reklama do prasy - Atria oświetlenie

Projekt reklamy do prasy – Atria

Projekt reklamy do prasy dla firmy Atria, która zajmuje się doborem oświetlenia. Innymi słowy: „Sztuka Światła”.

Projekt obejmował oprawę graficzną, dobór zdjęć, a także haseł reklamowych. Projekt reklamy miał być skierowany do czytelników czasopisma biznesowego: projektantów oraz  potencjalnych inwestorów. Zastosowano kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualna marki, za którą musimy pochwalić projektantów. Nie wiemy kto stoi za projektem logo firmy Atria, ale bardzo nam się ono podoba! Znakomicie projektowało się grafikę uzupełniającą w tak dobrze zaplanowanej i atrakcyjnej identyfikacji.

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak

Zobacz inne projekty reklam do prasy:


Projekt biletów na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego jest zachowany w tej samej stylistyce co logo i inne materiały promocyjne dotyczące wydarzenia. Kolorystyka to: szarości oraz polska biel i czerwień. Projekt biletów jest dwustronny, zaplanowany do wydruku na papierze o wysokiej gramaturze, matowym.

Zobacz inne projekty w tematyce patriotycznej:

 


Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet miał prosto prezentować to czym zajmuje się fundacja oraz jak można pomóc. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej dotychczas projektowane przez Moje Projektowanie są spójne i przejrzyste. Ulotka została zachowana w eleganckiej i kobiecej stylistyce.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet:


Projekt rollupa Fundacji Kobiet

Projekt roll-upa dla Fundacji Kobiet

Projekt roll-upa dla Fundacji Kobiet jest utrzymany w kobiecej, lekkiej kolorystyce. Dominuje magenta, która jest kolorem logo fundacji. Projekt roll-upa musiał zmieścić sporo tekstu. Projektant grafiki musiał tak podzielić i zakomponować treść, aby zachować czytelność przekazu. Roll-up 90×200 to uniwersalny, często stosowany format.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet: