prezentacja towarzystw biznesowych - projekt ulotki A4 dla TB

Projekt ulotki A4 (A3 składane do A4)

Projekt ulotki A4

Projekt ulotki A4 dla Towarzystw Biznesowych prezentuje ofertę firmy. Powstała 4-stronna broszura informacyjna, która ma zapoznawać z propozycją organizacji i zachęcać do członkostwa.

Odważna kolorystyka

Kolorystyka, którą prezentuje projekt ulotki A4 wynika z kolorów marki Towarzystw Biznesowych. Jednak projektant grafiki zaproponował nieco odważniejsze rozwiązanie. Wychodząc z tej samej linii barwnej użył różnych jasności i przejść gradientowych. Jest tutaj dużo przeźroczystości w tych tonacjach.  Pojawia się nawet róż! Spod półprzeźroczystych, gradientowych apli widać zdjęcia ze spotkań. Taki zabieg miał za zadanie zdynamizować i uatrakcyjnić projekt ulotki A4.

Nietypowe układy graficzne

Zastosowano także nietypowe, dynamiczne układy graficzne. Niemal każda figura jest nieregularna. Jednak wszystkie tworzą spójną całość. Dobrze pokazują różnorodność firm, które należą do organizacji. Dużym wyzwaniem był dobór zdjęć, które z jednej strony będą prezentować odpowiednio dane zagadnienia a z drugiej strony dobrze wkomponują się w nietypowe układy graficzne. Projekt tej ulotki A4 był sporym wyzwaniem.

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak

Zobacz także inne projekty ulotek:

Projekt dużej ulotki z ilustracjami

Projekt ulotki na targi A5

Projekt ulotki DL do C „Obraz we wnętrzu”

Projekt ulotki wyborczej DL składanej do C

Projekt ulotki z ilustracjami


Seria grafik produktowych – kamerka wi-fi

Seria grafik produktowych

Seria grafik produktowych z kamerką wi-fi ma wesprzeć sprzedaż produktu. Szereg informacji zawartych w grafikach jest przejrzysty w przedstawiony w formie atrakcyjnej dla odbiorcy. Seria grafik produktowych powinna być spójna w stylistyce i przekazie. Udało się osiągnąć ten efekt dzięki zastosowanym: fontom, kolorystyce i układom graficznym. Elementy dodatkowe tj. ikonki i ilustracje są zawsze utrzymane w tym samym stylu. Format grafik to kwadrat, co ułatwi korzystanie z projektu w różnych mediach: sprzedażowych, społecznościowych i własnej stronie www.

Nietypowe elementy projektu graficznego

Projekt zawiera dużo różnorodnych elementów, tj. ikonki, zdjęcia z fotomontażem, rysunek techniczny. W związku z tym, do opracowania tego projektu projektant grafiki korzystał aż z 3 różnych profesjonalnych programów. Każdy do innego typu grafiki. Ostatecznie wszystkie elementy poszczególnych grafik zostały zgrabnie skomponowane. O tym, jak pracujemy możesz przeczytać w zakładce: Oferta/Projektowanie grafiki

Duża ilość wariantów

Kolejnym wyzwaniem było opracowanie dużej ilości wariantów. Cała seria występuję w wersjach językowych a każda grafika ma swój odpowiednik z czarną i białą wersją kamerki. Często wymagało to dodatkowego fotomontażu, aby wiernie wkomponować do zdjęcia produkt. Projekt był ograniczony w czasie, a zatem nieodzowne okazało się szybkie działanie naszej pracowni projektowej.

Grafika produktowa kamerka wifi do domu

seria grafik produktowych na www kamerka do domu wifi

Grafika produktowa sprzedaje

Nie jest nowością ani tajemnicą, że „kupujemy oczami”. Nasz Klient o tym doskonale wie, dlatego zainwestował swój czas i środki, aby powstała ta seria grafik produktowych. Z pewnością Jego odbiorcy chętniej zapoznają się z produktem za pośrednictwem prostych grafik niż czytając obszerny, nudny opis jedynie tekstowy. Ponadto grafika wysokiej jakości wpływa korzystnie na Jego wizerunek oraz wzbudza zaufanie.

grafika produktowa do sprzedaży na aleggro

grafika produktowa do sprzedaży na allegro

grafika produktowa do sprzedaży przez internet

projektant grafiki: Małgorzata Walisiak

Zobacz także inne grafiki dostosowane do Internetu:

oraz wiele, wiele innych grafik w naszym portfolio.


Projekt reklamy do gazety konferencja Żyj w Obfitości

Projekt reklamy do gazety – konferencja Żyj w Obfitości

Projekt reklamy do gazety ma na celu zaprosić do udziału w konferencji „Żyj w Obfitości”. Projekt powinien być czytelny i wyrazisty. Ponadto ważne jest określenie grupy docelowej oraz języka jakim się ona posługuje. Projekt reklamy do gazety „Merkuryusz” Towarzystw Biznesowych jest skierowana do członków oraz sympatyków organizacji a zatem – do przedsiębiorców, którzy pragną „żyć w obfitości”. Największym wyzwaniem było zgrabne wkomponowanie zdjęć przywołujących poprzednie edycje imprezy. Format projektu – A4.

Zobacz także projekt biletu wstępu na konferencję „Żyj w Obfitości”

Zobacz inne:

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


zdjęcia dań do menu - fotografia produktowa

Zdjęcia dań do menu – sesja fotograficzna

Zdjęcia dań do menu – sesja fotograficzna potraw dla jednej z warszawskich kawiarni. Dobre zdjęcia są pierwszym krokiem do projektów: plakatów, ulotek, karty menu. Zdjęcia dań muszą być apetyczne, wyraziste, skontrastowane. Jemy i kupujemy „oczami”. Dobre zdjęcia potraw to podstawa we wszystkich materiałach promocyjnych lokalu gastronomicznego. Sesja zdjęciowa potraw odbyła się w iście kuchennych warunkach. Należało dobrze przygotować i oświetlić jeden z blatów roboczych, na których na co dzień są przygotowywane dania. Moje Projektowanie odpowiadało także za przystrojenie dań do sesji. Na koniec chętnie zdegustowaliśmy fotografowane potrawy!

Zobacz inne projekty z branży gastronomicznej:


Reklama do prasy - Atria oświetlenie

Projekt reklamy do prasy – Atria

Projekt reklamy do prasy dla firmy Atria, która zajmuje się doborem oświetlenia. Innymi słowy: „Sztuka Światła”.

Projekt obejmował oprawę graficzną, dobór zdjęć, a także haseł reklamowych. Projekt reklamy miał być skierowany do czytelników czasopisma biznesowego: projektantów oraz  potencjalnych inwestorów. Zastosowano kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualna marki, za którą musimy pochwalić projektantów. Nie wiemy kto stoi za projektem logo firmy Atria, ale bardzo nam się ono podoba! Znakomicie projektowało się grafikę uzupełniającą w tak dobrze zaplanowanej i atrakcyjnej identyfikacji.

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak

Zobacz inne projekty reklam do prasy:


projekt potykacza Między Słowami

Projekt potykacza – projekt plakatu do kawiarni

Projekt potykacza – projekt plakatu, który ma na celu wskazać kawiarnię oraz zachęcić do odwiedzenia jej. Docelowo grafika będzie wydrukowana w formie plakatu i umocowana w klasycznym dwustronnym potykaczu. Stąd należało przygotować po dwie wersję każdej grafiki – ze strzałką w lewo i strzałką w prawo. Projektant nawiązał do logo kawiarni „Między Słowami”. Moje Projektowanie opracowało również stronę merytoryczną projektu. Zaczepne hasło „Sprawdź, co kryje się Między Słowami” ma intrygować przechodniów. Potykacz jest często najskuteczniejszą formą reklamy w branży gastronomicznej. To za pośrednictwem potykacza dowiadujemy się, gdzie jest dany lokal, co można w nim spożyć i jaki tam panuje klimat. Projekt potykacza może okazać się pierwszym zetknięciem potencjalnego Klienta z marką.

Zobacz inne projekty plakatów od Moje Projektowanie.

Autorka projektu: Małgorzata Walisiak


Projekt biletów na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego jest zachowany w tej samej stylistyce co logo i inne materiały promocyjne dotyczące wydarzenia. Kolorystyka to: szarości oraz polska biel i czerwień. Projekt biletów jest dwustronny, zaplanowany do wydruku na papierze o wysokiej gramaturze, matowym.

Zobacz inne projekty w tematyce patriotycznej:

 


Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet miał prosto prezentować to czym zajmuje się fundacja oraz jak można pomóc. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej dotychczas projektowane przez Moje Projektowanie są spójne i przejrzyste. Ulotka została zachowana w eleganckiej i kobiecej stylistyce.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet: