Projekt identyfikacji wizualnej NaviRisk
Projekt identyfikacji wizualnej NaviRisk
Projekt identyfikacji wizualnej NaviRisk jest w sposób ciągły rozbudowywany. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej to:
- projekt logo
- projekt księgi logo
- projekt wizytówek
- projekt papieru firmowego
Na bieżąco w raz z zapotrzebowaniem projektujemy dodatkowe elementy służące do komunikacji wizualnej marki NaviRisk. Powstały także: szablony prezentacji, szablon raportu, szereg grafik do mediów społecznościowych.
Projekt Logo NaviRisk
Projekt logo NaviRisk nawiązuje do nawigacji – zarządzanie ryzykiem w myśl monitorowania i zapobiegania zamiast tzw. „gaszenia pożarów”. Strumień światła oświetla obserwowany obszar działania, daje możliwość zbadania danej dziedziny działania organizacji. Logo skomponowane ze zdjęciem latarni daje pełen obraz. Latarnia jest niedpowiedzianym elementem znaku, natomiast widoczne jest to, co najważniejsze – odpowiednio ukierunkowany strumień światła.
Żółte logo – projekt identyfikacji wizualnej
Projekt identyfikacji wizualnej musi zawierać logo. Logo NaviRisk jest w charakterystycznej, wyrazistej kolorystyce. Występuje w odcieniach szarości/czerni wraz z żółtym snopem światła – dynamicznym trójkątem.
Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak
Zobacz inne realizacje z kategorii projekt identyfikacji wizualnej:
Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego