Projekt vouchera DL świąteczny layout

Projekt vouchera świątecznego na koncert – Time For Chopin

Projekt vouchera świątecznego na koncert – Time For Chopin. Voucher może być doskonałym prezentem! Szczególnie na koncert, który odbywa się codziennie. Projekt vouchera nawiązuje to standardowych biletów, ale jednoznacznie ma charakter świąteczny. Kolorystyka firmy Time For Chopin doskonale wpisuje się barwy Świąt Bożego Narodzenia. Zatem w projekcie dominuje czerwień i biel. Voucher ma elegancki kształt w formacie DL. Wydrukowany na eleganckim, grubym papierze.
Zobacz także projekt pop-upa na stronę internetową Time For Chopin, który zachęca do zakupu vouchera.

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt karty win - menu

Projekt menu – karta win dla AB Prestige

Projekt menu z winami. Karta win dla AB Prestige była opracowana według gotowego layoutu co do zewnętrznej strony. Jako Moje Projektowanie mieliśmy się dostosować do ustalonej stylistyki i zaplanować układ wewnątrz karty. Projektant graficzny zaplanował układ menu w jak najbardziej czytelny sposób, aby łatwo można było zorientować się o jaką grupę win chodzi. Poszczególne kategorie zostały wyróżnione kolorami: wina czerwonego, wina białego oraz odcienie żółto-szare reprezentujące wina musujące czy szampana. Należało w sposób przejrzysty zaznaczyć także cenę poszczególnych win oraz zawartość procentową alkoholu. Projekt menu win jest czytelny i elegancki. Klasę projektu podkreśli uszlachetniony wydruk na grubym papierze z folią, ze srebrzeniem loga oraz punktowym lakierem dekoracyjnym.  Wyzwaniem dla grafika było zachowanie czytelności oraz spójności z identyfikacją wizualną marki.

Zobacz inne projekty z branży gastronomicznej:

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak


Reklama do prasy - Atria oświetlenie

Projekt reklamy do prasy – Atria

Projekt reklamy do prasy dla firmy Atria, która zajmuje się doborem oświetlenia. Innymi słowy: „Sztuka Światła”.

Projekt obejmował oprawę graficzną, dobór zdjęć, a także haseł reklamowych. Projekt reklamy miał być skierowany do czytelników czasopisma biznesowego: projektantów oraz  potencjalnych inwestorów. Zastosowano kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualna marki, za którą musimy pochwalić projektantów. Nie wiemy kto stoi za projektem logo firmy Atria, ale bardzo nam się ono podoba! Znakomicie projektowało się grafikę uzupełniającą w tak dobrze zaplanowanej i atrakcyjnej identyfikacji.

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak

Zobacz inne projekty reklam do prasy:


projekt potykacza Między Słowami

Projekt potykacza – projekt plakatu do kawiarni

Projekt potykacza – projekt plakatu, który ma na celu wskazać kawiarnię oraz zachęcić do odwiedzenia jej. Docelowo grafika będzie wydrukowana w formie plakatu i umocowana w klasycznym dwustronnym potykaczu. Stąd należało przygotować po dwie wersję każdej grafiki – ze strzałką w lewo i strzałką w prawo. Projektant nawiązał do logo kawiarni „Między Słowami”. Moje Projektowanie opracowało również stronę merytoryczną projektu. Zaczepne hasło „Sprawdź, co kryje się Między Słowami” ma intrygować przechodniów. Potykacz jest często najskuteczniejszą formą reklamy w branży gastronomicznej. To za pośrednictwem potykacza dowiadujemy się, gdzie jest dany lokal, co można w nim spożyć i jaki tam panuje klimat. Projekt potykacza może okazać się pierwszym zetknięciem potencjalnego Klienta z marką.

Zobacz inne projekty plakatów od Moje Projektowanie.

Autorka projektu: Małgorzata Walisiak


Stylowa łazienka czarno-biała sufit

Łazienka czarno-biała, Warszawa

Łazienka czarno-biała w kamienicy na warszawskiej Ochocie prezentuje się znakomicie mimo małego metrażu. Drugą trudnością, jaką przyniosła ta aranżacja łazienki były ściśle określone możliwości instalacji – jej rozmieszczenie nie pozwalało na duże zmiany funkcjonalne. Inwestorce zależało na eleganckim, lekkim i oryginalnym wnętrzu. Projektant wnętrz musiał zmierzyć się z rozmieszczeniem sprzętów na jednej ścianie: krótszy bok wanny, umywalka, WC i pralka. Ważne było, aby pralka była z wsadem z przodu (a zatem wchodziły w grę tylko szerokie modele – prawie 60 cm). Udało się zyskać kilka centymetrów dzięki wybraniu umywalki na półpostumencie. Inwestorka szybko dała się przekonać do braku półki pod umywalką. Argumenty związane z lekkością w przestrzeni oraz zapewnienie miejsca do przechowywania nad zabudową WC były wystarczające. Łazienka czarno-biała to wybór stylowy i ponadczasowy.

Czarno-białe płytki w łazience

Mimo tego, ze jest to mała łazienka udało się stworzyć spójną i piękną kompozycję z 3 rodzajów płytek.
Płytki podłogowe: Vives VODEVIL OCTOGONO 20×20 cm i kwadraciki TACO DOME 4×4 cm. Do tego zaplanowano jasnoszarą fugę. Płytki ścienne są białe, matowe. Dzięki zastosowaniu dużego formatu minimalizujemy ilość fugi (33,3×100). Natomiast na wannie jest matowa, czarna cegiełka z fazowaniem po obwodzie (10×20) – oczywiście ubrana w czarną fugę.

Złota bateria wannowa i umywalkowa

Tak naprawdę wybrany kolor to stary mosiądz – optycznie przypomina odcień złotego. Architekt wnętrz zaproponował modele, które dodadzą łazience szyku i elegancji. Nietopowa armatura z pewnością zawsze będzie „na czasie”. Znakomicie wpisuje się w charakter całego wnętrza.

Owalne lustro do łazienki

Kolejnym elementem wyposażania, którym może poszczycić się ta czarno-biała łazienka jest owalne lustro. Nietuzinkowy kształt i czarna rama wyróżniają się i są kolejnym „smaczkiem”.

Szafa wnękowa w łazience

Chyba każda „pani domu” marzy o jak największej ilości miejsc do przechowywania. Kosmetyki, ręczniki, środki do sprzątania – to wszystko należy gdzieś trzymać. Najlepiej, żeby było schowane i uporządkowane. Stąd najlepszym rozwiązaniem jest szafa wnękowa. Dodatkowo, aby wizualnie powiększyć przestrzeń – ma ona lustrzane fronty w pasującej do ogólnej stylistyki czarnej ramie.

Stylowa łazienka czarno-biała sufit

Stylowa łazienka czarno-biała: widok

 

Stylowa łazienka czarno-biała - rzut

Stylowa łazienka czarno-biała:  rzut


Projekt biletów na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego

Projekt biletu wstępu DL na Kongres Patriotyzmu Ekonomicznego jest zachowany w tej samej stylistyce co logo i inne materiały promocyjne dotyczące wydarzenia. Kolorystyka to: szarości oraz polska biel i czerwień. Projekt biletów jest dwustronny, zaplanowany do wydruku na papierze o wysokiej gramaturze, matowym.

Zobacz inne projekty w tematyce patriotycznej:

 


Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet

Projekt ulotki A5 dla Fundacji Kobiet miał prosto prezentować to czym zajmuje się fundacja oraz jak można pomóc. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej dotychczas projektowane przez Moje Projektowanie są spójne i przejrzyste. Ulotka została zachowana w eleganckiej i kobiecej stylistyce.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet:


Projekt rollupa Fundacji Kobiet

Projekt roll-upa dla Fundacji Kobiet

Projekt roll-upa dla Fundacji Kobiet jest utrzymany w kobiecej, lekkiej kolorystyce. Dominuje magenta, która jest kolorem logo fundacji. Projekt roll-upa musiał zmieścić sporo tekstu. Projektant grafiki musiał tak podzielić i zakomponować treść, aby zachować czytelność przekazu. Roll-up 90×200 to uniwersalny, często stosowany format.

Zobacz inne projekty dla Fundacji Kobiet: