Projekt reklamy do gazety konferencja Żyj w Obfitości

Projekt reklamy do gazety – konferencja Żyj w Obfitości

Projekt reklamy do gazety ma na celu zaprosić do udziału w konferencji „Żyj w Obfitości”. Projekt powinien być czytelny i wyrazisty. Ponadto ważne jest określenie grupy docelowej oraz języka jakim się ona posługuje. Projekt reklamy do gazety „Merkuryusz” Towarzystw Biznesowych jest skierowana do członków oraz sympatyków organizacji a zatem – do przedsiębiorców, którzy pragną „żyć w obfitości”. Największym wyzwaniem było zgrabne wkomponowanie zdjęć przywołujących poprzednie edycje imprezy. Format projektu – A4.

Zobacz także projekt biletu wstępu na konferencję „Żyj w Obfitości”

Zobacz inne:

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt reklamy A4 do czasopisma

Projekt reklamy A4 do czasopisma – Polski Ślad

Projekt reklamy A4 do czasopisma – Polski Ślad. Projekt reklamy utrzymany w stylistyce i kolorystyce marki. Zobacz także projekt certyfikatu i logo Polski Ślad! Projekt reklamy A4 ma zachęcić do patriotyzmu ekonomicznego. Jest skierowany do czytelników czasopisma Towarzystw Biznesowych „Merkuryusz.

Zobacz inne:

 


zdjęcia dań do menu - fotografia produktowa

Zdjęcia dań do menu – sesja fotograficzna

Zdjęcia dań do menu – sesja fotograficzna potraw dla jednej z warszawskich kawiarni. Dobre zdjęcia są pierwszym krokiem do projektów: plakatów, ulotek, karty menu. Zdjęcia dań muszą być apetyczne, wyraziste, skontrastowane. Jemy i kupujemy „oczami”. Dobre zdjęcia potraw to podstawa we wszystkich materiałach promocyjnych lokalu gastronomicznego. Sesja zdjęciowa potraw odbyła się w iście kuchennych warunkach. Należało dobrze przygotować i oświetlić jeden z blatów roboczych, na których na co dzień są przygotowywane dania. Moje Projektowanie odpowiadało także za przystrojenie dań do sesji. Na koniec chętnie zdegustowaliśmy fotografowane potrawy!

Zobacz inne projekty z branży gastronomicznej:


projekt ulotki na targi, format A5

Projekt ulotki na targi A5

Projekt ulotki na targi w formacie A5 był ekspresową realizacją. Projekt został zlecony jednego dnia po południu, a już na drugi dzień rano był już w druku. Innymi słowy projekt ulotki cito. Mimo małej ilości czasu udało zachować się wysoką jakość projektu. Również drukarnia spisała się na medal! Projekt ulotki na targi, gdzie promowały się firmy realizujące m.in. gry miejskie. Ulotka zachowana w konwencji gier i miasta. Stylistyka „młodzieżowa”, dynamiczna odwołująca się do „rytmu miasta” – muzyczny element graficzny nawiązujący do formy głośnika. Zastosowano energetyczną kolorystykę – niebo w fioletach i oranżach. Liternictwo jest wyraziste i proste. Układ ulotki na targi jest klasyczny, równoważy silnie oddziałujące zdjęcia prezentujące miasto na okładce, czy też poszczególny typy gier na drugiej stronie.

projekt ulotki na targi, format A5

Projekt ulotki na targi, format A5

 

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt pop-upa świątecznego

Projekt pop-upa świątecznego – Time For Chopin

Projekt pop-upa świątecznego dla firmy Time For Chopin. Pop-up ma zachęcać do zakupu w prezencie vouchera upoważniającego do wstępu na koncert chopinowski. Projekt pop-upa jest pierwszym co wyświetla się użytkownikom strony timeforchopin.eu
Należało zachować zarówno akcenty świąteczne jak i stylistykę firmy. Dodatkowo ważnym elementem jest przycisk CTA, który zachęca do zainteresowania się ofertą świąteczną.

Zobacz także projekt vouchera świątecznego na koncert chopinowski.
Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt vouchera DL świąteczny layout

Projekt vouchera świątecznego na koncert – Time For Chopin

Projekt vouchera świątecznego na koncert – Time For Chopin. Voucher może być doskonałym prezentem! Szczególnie na koncert, który odbywa się codziennie. Projekt vouchera nawiązuje to standardowych biletów, ale jednoznacznie ma charakter świąteczny. Kolorystyka firmy Time For Chopin doskonale wpisuje się barwy Świąt Bożego Narodzenia. Zatem w projekcie dominuje czerwień i biel. Voucher ma elegancki kształt w formacie DL. Wydrukowany na eleganckim, grubym papierze.
Zobacz także projekt pop-upa na stronę internetową Time For Chopin, który zachęca do zakupu vouchera.

Projektant grafiki: Małgorzata Walisiak


Projekt karty win - menu

Projekt menu – karta win dla AB Prestige

Projekt menu z winami. Karta win dla AB Prestige była opracowana według gotowego layoutu co do zewnętrznej strony. Jako Moje Projektowanie mieliśmy się dostosować do ustalonej stylistyki i zaplanować układ wewnątrz karty. Projektant graficzny zaplanował układ menu w jak najbardziej czytelny sposób, aby łatwo można było zorientować się o jaką grupę win chodzi. Poszczególne kategorie zostały wyróżnione kolorami: wina czerwonego, wina białego oraz odcienie żółto-szare reprezentujące wina musujące czy szampana. Należało w sposób przejrzysty zaznaczyć także cenę poszczególnych win oraz zawartość procentową alkoholu. Projekt menu win jest czytelny i elegancki. Klasę projektu podkreśli uszlachetniony wydruk na grubym papierze z folią, ze srebrzeniem loga oraz punktowym lakierem dekoracyjnym.  Wyzwaniem dla grafika było zachowanie czytelności oraz spójności z identyfikacją wizualną marki.

Zobacz inne projekty z branży gastronomicznej:

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak


Reklama do prasy - Atria oświetlenie

Projekt reklamy do prasy – Atria

Projekt reklamy do prasy dla firmy Atria, która zajmuje się doborem oświetlenia. Innymi słowy: „Sztuka Światła”.

Projekt obejmował oprawę graficzną, dobór zdjęć, a także haseł reklamowych. Projekt reklamy miał być skierowany do czytelników czasopisma biznesowego: projektantów oraz  potencjalnych inwestorów. Zastosowano kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualna marki, za którą musimy pochwalić projektantów. Nie wiemy kto stoi za projektem logo firmy Atria, ale bardzo nam się ono podoba! Znakomicie projektowało się grafikę uzupełniającą w tak dobrze zaplanowanej i atrakcyjnej identyfikacji.

Projektant graficzny: Małgorzata Walisiak

Zobacz inne projekty reklam do prasy: